Rešpektujeme prianie a práva zákazníkov a prevádzkujeme tento obchod v súlade s platnou legislatívou. U nás nakupujete BEZPEČNE a BEZ RIZIKA.
Podľa zákona garantujeme vrátenie peňazí a zaručujeme ochranu osobných údajov registrovaných zákazníkov.
1) SPOLOČNOSŤ
VARIOfun, s.r.o.
Matuškova 398/8
04011 Košice
tel: +421 904 629 299
IČ DPH: SK2022849609
IČO: 51831724
DIČ:
2120806941
č.ú. 2947091709/1100 v Tatrabanke a.s.
IBAN:
SK9411000000002947091709
Obchodné podmienky sú platné po dobu vydania nových obchodných podmienok.
2) OBJEDNÁVKA
Kúpna zmluva na základe ktorej je realizovaný predaj tovaru predávajúcim kupujúcemu, vzniká na základe záväzného potvrdenia objednávky. Za záväzné sa považuje potvrdenie mailom, alebo telefonicky, a to také, ktoré je realizované po predchádzajúcom odoslaní elektronickej objednávky (potvrdenie o prijatí objednávky do systému, nie je potvrdenie objednávky). Kontakt nutný k potvrdeniu objednávky vykonáva spravidla predávajúci po overení dostupnosti a termínu dodania požadovaného tovaru. Predávajúcim potvrdená objednávka (alebo jej časť) je považovaná za záväznú pre obe strany pokiaľ nedôjde k porušeniu zmluvných podmienok v dobe potvrdenia. Za podstatné podmienky sa považuje najmä obsah objednávky (presná špecifikácia tovaru a jeho počet), cena za tovar a prepravu, spôsob a termín doručenia.
3) STORNO OBJEDNÁVKY Storno objednávky zo strany kupujúceho
Kupujúci má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred jej záväzným potvrdením. Po záväznom potvrdení objednávky len v prípade, že predávajúci nesplní zmluvné podmienky dodania. V prípade stornovania potvrdenej objednávky je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu škodu, ktorá vznikla týmto jednaním. Predávajúci uplatní právo na úhradu škody iba v prípade nákupu tovaru "na objednávku", ktorú bolo nutné na prianie zákazníka zaobstarať, alebo v prípade, že v súvislosti so zaistením tovaru došlo k vynaloženiu preukázateľných nákladov, ako zbytočná doprava atď.
Storno objednávky zo strany predávajúceho
a) tovar sa už nevyrába, alebo nedodáva, alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena zo strany dodávateľa. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude kontaktovať kupujúceho za účelom dohody na ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť, alebo celu čiastku kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet, alebo adresu v najkratšom možnom termíne (najneskôr však do 10 pracovných dní).
4) ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY (ZÁSIELKOVÝ OBCHOD)
5) DODACIE PODMIENKY
Dodávku predmetu plnenia (objednaného tovaru) budú podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností predávajúceho realizované v čo najkratšom termíne, obvykle do 3–5 pracovných dní od záväzného potvrdenia objednávky, vo výnimočných prípadoch môže byť dodacia doba dlhšia, po dohovore s kupujúcim.Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu plnenia na uvedené miesto. Súčasťou dodávky nie je inštalácia predmetu plnenia. Dopravu na adresu určenia zaisťuje predávajúci. Zásielka s tovarom vždy obsahuje daňový doklad, návod na používanie výrobku.Rozvoz tovaru zaisťujeme po celej Slovenskej republike. Náklady na dopravu tovaru rozlišujeme podľa zvoleného spôsobu a hodnoty tovaru.Konkrétny spôsob dodania si zvolí zákazník, aktuálny cenník je uvedený na internete v sekcii objednávka. Spolu s tovarom vždy zasielame i daňový doklad.
6) DODATOČNÉ ZMENY V ÚDAJOCH
Zmeny vo fakturačných údajoch po expedícii zásielky sú spoplatnené čiastkou 10,- EUR za zmenu. Sadzba sa najmä týka dodatočnej zmeny nákupu z fyzickej osoby na osobu právnicku. S fyzickou osobou obchodujeme na základe občianskeho zákonníka, zatiaľ čo s právnickou osobou podľa obchodného zákonníka.
7) ZODPOVEDNOSŤ ZA CHYBU TOVARU A ZÁRUKA
Súčasťou obchodných podmienok sú reklamačné podmienky, ktoré sú v plnom znení v sekcii YÁRUKY A SERVIS.
8) OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Rešpektujeme vaše súkromie. Aby sme vám mohli ponúknuť hodnotné služby, potrebujeme vedieť niektoré vaše osobné údaje. Tieto údaje chránime pred zneužitím a nebudú nikdy poskytnuté žiadnemu tretiemu subjektu. Používaním tohto internetového obchodu súhlasíte so zhromažďovaním a používaním informácií o vás a vašich nákupoch vo vyššie stanovených podmienok.Registrácia zákazníka, žiadateľa o novinky, účastníka ankety, vyplnením objednávky, alebo otázky a ďalších iných foriem zdieľaných osobných údajov, automaticky súhlasíte, že môžete byť informovaný o novinkách v našom internetovom obchode mailom, alebo telefonicky. Pokiaľ si nebudete želať tieto informácie, máte možnosť kedykoľvek ich zasielanie ukončiť podľa postupu uvedeného v každej zasielanej správe. Náš internetový obchod si vyhradzuje právo ustúpiť od záruky bezpečnosti v prípade napadnutia serveru neznámym páchateľom (heckerem). Len v takom prípade neplatia vyššie uvedené pravidlá manipulácie s údajmi.
9) PREDAJ A PLATBA ZA TOVAR
Predávajúci je majiteľom tovaru a predáva ho kupujúcemu (zákazníkovi). Tovar je majetkom predávajúceho po dobu úplného zaplatenia ceny tovaru. Uhradenie plnej čiastky je prevedené buď osobne na prevádzke predávajúceho, dobierkou v mieste predania tovaru (resp. zásielkovou službou, s ktorou máme uzatvorenú zmluvu), alebo bankovým prevodom na č.ú. 2627771430/1100 v Tatrabanke a.s. a to tak, že na účet predávajúceho musí byť pripísaná plná cena tovaru po odčítaní bankových a iných poplatkov.
10) ZÁVEREČNÉ USTANOVENIE
Tieto Obchodné podmienky sú platné pre všetky obchodné prípady uzatvárané medzi spoločnosťou Vario s.r.o. a kupujúcim. Kupujúcim sa rozumie fyzická osoba rovnako ako osoba právnicka. Právne vzťahy oboch zmluvných strán, ktoré vznikli na základe uzavretej objednávky sa riadia v prípade fyzickej osoby ustanoveným občianskym zákonníkom, v prípade právnickej osoby obchodným zákonníkom.V závislosti na zmene príslušných právnych noriem, ako aj obchodnej politiky spoločnosti, si spoločnosť Vario s.r.o., vyhradzuje právo Obchodné podmienky meniť. Túto zmenu a jej účinnosť spoločnosť vyhlási vhodným spôsobom na internetových stránkach www.variofun.sk
Chcete mať svoj tovar doma čo najskôr?
Tovar doručujeme do 24hod./ prac. dní! Doprava UPS!
Objednať si ho môžete aj telefonicky na tel.čísle: +421 (0) 904 629 299
Platba prevodom aj v prípade osobného odberu v sídle firmy.
Ako nakupovať?
Váš tovar je pri preprave poistený. V prípade poškodenia, alebo straty, odošleme ihneď nový.
Záručné podmienky:
Prístroje spĺňajú zákonom stanovené normy. Na prístroj je poskytnutá záruka po dobu 24 mesiacov od jeho zakúpenia, resp. prevzatia. Zaručná oprava bude vybavená do 30dní, ak dovtedy nebude vybavená považuje sa za opodstatnenú. Záruka sa vzťahuje na zjavné výrobné chyby a nefunkčné súčasti. Záruka sa nevzťahuje na chyby a poškodenia spôsobené nevhodným používaním, preťažovaním prístroja, na rozbitie, alebo narušenie prístroja nevhodnou a neopatrnou manipuláciou, alebo použitím neprimeranej sily a na opotrebovanie prístroja bežným používaním a čistením.
ZODPOVEDNOSŤ ZA CHYBY TOVARU A ZÁRUKA
• Kupujúci je povinný skontrolovať tovar bezprostredne pri jeho prevzatí. Pokiaľ je zistené mechanické poškodenie obalu výrobku, je kupujúci povinný skontrolovať stav tovaru a v prípade poškodenia vyhotoviť záznam o poškodení za prítomnosti dopravcu. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca, akýkoľvek tovar je poistený. Na základe vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavretí škodnej udalosti s dopravcom poskytnutá primeraná zľava, alebo dodaný nový výrobok. Podpísaním prepravného listu kupujúcim, kupujúci súhlasí s jeho prevzatím a potvrdí, že dorazilo nepoškodené na určené miesto. Na neskoršiu reklamáciu spôsobenú vinnou dopravy nemožno brať ohľad a bude zamietnutá.
• Reklamácia mechanického poškodenia výrobku, ktoré nebolo akiste pri prevzatí zásielky, je nutné reklamovať naliehavo po odhalení, tj. najneskôr do 3 dní. Neskoršiu reklamáciu mechanického poškodenia výrobku už nie je možné uznať z dôvodu vypršania poistnej doby prepravnej spoločnosti. Pred prvým použitím je kupujúci povinný preštudovať záručné podmienky vrátane slovenského návodu na obsluhu a následne sa týmito informáciami dôsledne riadiť. V prípade nesprávneho používania nesie zodpovednosť kupujúci.
• Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebovanie veci (alebo dielov) spôsobené používaním. Kratšiu životnosť výrobku nemožno teda považovať za chybu a nedá sa ani reklamovať.
• Záručná doba všetkým osobám, používajúcim výrobok na účel podnikania, alebo obchodu s daným výrobkom, nie je stanovená Občianskym zákonníkom a stanovuje ju konkrétny dovozca tovaru do SR. Záručná doba uvedená na našich stránkach je určená pre koncových zákazníkov, nie pre firmy (nákup na IČO).
• V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (tzv. rozpor s kúpnou zmluvou), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluvy, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou tovaru, alebo opravou; ak taký postup nie je možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny tovaru, alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, pokiaľ kupujúci pred prevzatím tovaru v rozpore s kúpnou zmluvou vedel, alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví behom šiestich mesiacov odo dňa prevzatia tovaru, sa považuje za rozpor existujúci už pri prevzatí, pokiaľ to neodporuje povahe veci, alebo pokiaľ sa nepreukáže opak. V prípade rozporu tovaru so zmluvou má spotrebiteľ nárok na tzv. dojednanie nápravy a to
• Najprv môže spotrebiteľ požadovať u predávajúceho bezplatnú opravu, alebo bezplatné náhradné dodanie spotrebného tovaru. Kupujúci má právo na výmenu tovaru len vtedy, ak je to vzhľadom k povahe chyby neúmerné. O tom, či je chyba úmerná, rozhodne autorizované servisné stredisko a to formou písomného posúdenia tejto chyby. V tomto prípade bude tovar vymenený za rovnaký kus, prípadne vrátená už zaplatená čiastka späť.
• Práva zodpovednosti za chyby sa uplatňujú u predávajúceho, u ktorého bola vec zakúpená. Ak je však v záručnom liste uvedená iná chyba určená k oprave, ktorá je v mieste predávajúceho, alebo v mieste pre kupujúceho bližším, uplatní kupujúci právo na opravu v spoločnosti určenej k prevedeniu záručnej opravy. V prípade, že nie je možné zaistiť opravu týmto spôsobom, zaistí opravu predávajúci.
• Pre odstránenie záručnej a pozáručnej opravy je servis oprávnený použiť nové diely, alebo repasované diely s vlastnosťami nových dielov.